لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
حالا نوبـت گالاتاسـرای اسـت

حالا نوبـت گالاتاسـرای اسـت

پـُل پوگبا ستاره جوان یوونتوس که در بازی با تورینو هم روند وثبت خود را ادامه داد تا همچنان جز بهتریـن ها یووه باشد برای بازی با گالا و شکسـت تیم ترکیه ای لحظه شماری می کنـد .

" ما می‌دانیم که بازی با گالاتاسرای بازی مهمی برای ما محسوب می‌شود، باید در این بازی برنده باشیم که البته این اصلا آسان نخواهد بود. من نمی دانم که بازی با گالا در صعود ما به مرحله بعد تاثیری دارد یا نه اما ما مطمئنا بعد از تساوی مقابل کپنهاگن ما به شکسـت گالاتاسرای می اندیشیم "

" از گلی که به تورینو زدم خوشحالم. این یک گل سرنوشت ساز بود و یکی از بهترین گل های من بود. اما مهم تر از گل زنی من پیروزی تیمی بود که شایسته ان بودیم "

" تورینو با 10 نفر دفاع می کرد و بخاطر این ما مجبور بودیم که تغییر تاکتیک دهیم، البته دفاعی بازی کردن تیم ها مقابل ما طبیعی است. تورینو بازی بسته ای را انجام می داد اما ما توانستیـم با سخـت کوشی بالا به آن ها گل بزنیـم. هنگامی که تورینو در دفاع متمرکز و بسته بود واقعا فضایی برای حمله و نفوذ وجود نداشـت "

پوگبا در ادمه از بازی در یووه در این فصل و فرصت زیادی که برای بازی داشته می گویـد " از قرار گرفتن در هیچ پستی در زمین ترس ندارم. من به عنوان یک مدافع می توانم رو به عقب هم بازی می کنم و یا حتی در خط حمله باشم . من در هر جای زمین می توانم در کنار این قهرمانان بازی کنـم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: